Over Munch

“Ik ben wakker geworden met een ideetje, dat ik straks eens wil pitchen voor jullie”, stuurde één van de twee Stijnen uit Webdoos naar zijn collega’s op donderdagochtend 29 oktober 2020.

De rest is geschiedenis: één maand later verscheen Munch online.

Munch is een gratis (ja, écht) platform waarlangs horeca-ondernemers alles van take-away gemakkelijker kunnen organiseren. Daarnaast brengen we al die zaken en gerechten samen op een publiek portaal. What’s not to like?

Er zijn geen kleine lettertjes of verborgen gedoe. Eenvoudiger dan dit wordt het niet.

Munch is een product van Webdoos, maar al vanaf de start kregen we de onvoorwaardelijke steun van een aantal betrokken ondernemers:

  • Jan Degraeve van Vizier: als ervaren art director (in onder meer de foodsector) hielp hij ons met het concept en de grafische identiteit van Munch - dankzij Jan krijg je honger tijdens het surfen op deze website ;-)
  • Frederik Vermeire van Wiseo: bij Wiseo specialiseren ze zich in het aantrekken van bezoekers vanuit zoekmachines naar websites, waardoor alle foodies vanuit Google hier op Munch terecht komen (welkom, trouwens!)
  • Thijs Wostyn van Social Taco: wie social media zegt, zegt Social Taco - zowel op strategisch vlak, als op vlak van marketing en inhoud (bekijk eens onze Facebook-pagina om te zien hoe geniaal ze zijn)
  • Roeland Van Den Driessche van Comm2B: een communicatie- en content bureau met uitgesproken focus op pers en media. Zag je Munch staan in de pers? Dat is helemaal te danken aan de heren van Comm2B!
  • Tom De Vos van Fox Flambé:een ontmoetingsplaats met open keuken in hartje Brugge, waar zowel hobbykoks als chefs samen komen (Tom kent de doelgroep van Munch door en door, hij was dé perfecte partner om dit platform grondig te testen)

Webdoos Social Taco Comm2b Wiseo Fox Flambé Vizier Combell